Termeni și condiții

Definiții și termeni

Site de prezentare și rezervări: www.autoviptransfer.ro

Termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.autoviptransfer.ro (denumite în continuare “Termeni și Condiții“) vor stabili care sunt condițiile pe care trebuie să le îndeplinească orice persoană pentru a putea vizita ori accesa site-ul www.autoviptransfer.ro (denumit în continuare “Site-ul“). De asemenea, termenii și condițiile se aplică și în privința utilizării în orice fel a serviciilor oferite prin intermediul site-ului de către SC Publishing Media Design SRL (denumite în continuare Serviciile AutoVip). Acest document are valoare de convenție încheiată între SC Publishing Media Design SRL (denumit în continuare AutoVip) și orice persoană ce accesează site-ul sau dorește să utilizeze serviciile puse la dispoziția sa prin intermediul site-ului.

Dacă nu acceptați acești termeni și condiții sau orice altă prevedere din prezentul document, aveți obligația de a înceta de îndată accesarea site-ului www.autoviptransfer.ro și/sau utilizarea serviciilor AutoVip. Accesarea în continuare a site-ului, precum și a serviciilor AutoVip presupune acceptarea în întregime a Termenilor și Condițiilor.

Termenii și condițiile de vânzare și folosire a acestui site se vor aplica tuturor rezervărilor sau vânzărilor de servicii de către SC Publishing Media Design SRL, prin intermediul magazinului virtual www.autoviptransfer.ro, către Cumpărător. Termenii și condițiile descrise în prezentul document pot fi modificate doar cu acordul scris al ambelor părți.

În acest sens, termenii folosiți în prezentul document sunt definiți după cum urmează:

  • Cumpărător: persoană fizică, firmă sau altă entitate juridică ce emite o  rezervare a biletelor pentru cursele de transfer AutoVip, pentru curse speciale în regim VIP sau pentru închirierea de autoturisme
  • Autovip: SC Publishing Media Design SRL, cu sediul Sat Glina, Comuna Glina Str. Sf. Petru, nr.22 parter, Camera 2, Ilfov, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J23/3323/2020 , având C.U.I. 42872382
  • Servicii: orice serviciu, inclusiv documente sau servicii specificate în Comandă, ce vor fi furnizate cumpărătorului de către SC Publishing Media Design SRL.
  • Comandă de rezervare: document electronic ce intervine ca formă electronică de comunicare între Cumpărător și SC Publishing Media Design SRL, prin care vânzătorul este de acord să livreze serviciile, iar cumpărătorul este de acord să primească serviciile respective și să achite contravaloarea acestora.
  • Contract: Orice comandă confirmată de către SC Publishing Media Design SRL, prin emiterea bonului fiscal sau a facturii fiscale. Contractul este încheiat la momentul emiterii bonului sau facturii fiscale, nu la momentul lansării comenzii de rezervare
  • Drepturi de proprietate intelectuală: drepturile imateriale precum: drepturi de autor, drepturi de imagine, drepturi de model, patente, mărci înregistrate sau nume înregistrat de domeniu pentru cele precizate mai sus, așa cum sunt definite de legislația în vigoare.

Condiții generale de călătorie

  • Rezervarile on-line trebuie facute cu cel putin 24 ore inaintea plecarii.
  • In cazul in care datele persoanele/ datele si orele de calatorie au fost completate gresit pasagerul risca sa isi piarda rezervarea.
  • Este necesar sa va prezentati la locul plecarii cu minim 15 minute inainte de plecarea catre Aeroport.
  • Orice intarziere, atrage responsabilitatea unilaterala a pasagerului intarziat.
  • În cazul în care pasagerul nu este prezent la momentul planificat al începerii călătoriei la locația de plecare programată, se pierde dreptul la călătorie, iar călătoria rezervată poate fi realocată altei persoane.
  • Minorii peste 14 ani pot călători singuri. Autovip nu își asumă în mod expres nicio obligație de supraveghere a minorului.

 

Biletul de călătorie

    • Pentru a utiliza serviciul de transport, trebuie să achiziționați un bilet valabil, care să fie prezentat la cerere.
    • Rezervarea de călătoriilor poate fi efectuată prin intermediul platformei online, prin telefon, în birourile de bilete ale companiei sau ale partenerilor nostrii, sau chiar la fața locului, la bordul vehiculului. Totuși, trebuie să țineți cont că rezervarea în vehicul este posibilă doar în cazul în care există suficiente locuri disponibile pentru întreaga rută. Din acest motiv, se sugerează să achiziționați biletele în avans, fie prin intermediul internetului, fie prin intermediul agențiilor de bilete.
    • La momentul achiziționării voucherului, nu se permite rezervarea de locuri preferențiale, deoarece acestea sunt alocate în mod aleatoriu. Prioritatea la selectarea locurilor este acordată pasagerilor care călătoresc cu copii sau celor cu mobilitate redusă.
    • Voucherul de călătorie este nominal, nu poate fi transferat altor persoane și trebuie să fie prezentat la solicitarea personalului companiei sau a autorităților responsabile de efectuarea controalelor.
    • Efectuam curse in regim de transport ocazional, prin urmare eliberarea oricarui document cu valoare fiscala, factura sau bon, se elibereaza la cererea expresa a clientului.

Programul de călătorie

    • Orele de plecare și sosire sunt stabilite în avans și trebuie respectate pentru a asigura un flux eficient de pasageri.
    • Ne păstrăm dreptul de a aduce modificări în programul de călătorie prevăzut și publicat, precum și în datele, rutele și tarifele, în cazuri justificate, mai ales pentru a ne conforma deciziilor luate de autoritățile de reglementare.
    • Modificările ulterioare programului de călătorie, care nu se datorează transportatorului (cum ar fi consecințele extinse ale dezastrelor naturale sau șantierelor de lungă durată), nu conferă pasagerului dreptul de a solicita compensații în cazul în care ora de plecare sau sosire diferă. În schimb, acesta poate cere o ajustare a călătoriei (dată/oră) pentru a se potrivi cu datele actualizate, fără costuri suplimentare. Pentru aceasta, pasagerul poate contacta serviciul nostru de asistență telefonic sau prin e-mail la următoarele coordonate:
  • Număr de telefon: +40 237 708 119 (Call Center)
  • Adresa de e-mail: rezervari@autoviptransfer.ro. Trebuie menționat că pasagerul nu trebuie să fi început călătoria pentru a beneficia de acest drept, și celelalte drepturi ale pasagerului nu sunt afectate în niciun fel.

Tarife

  • Taxa de transport se aplică exclusiv serviciului de transport al pasagerilor; alte servicii, cum ar fi rezervarea locurilor, bagajele suplimentare sau speciale, vor fi facturate individual.
  • Pentru imbarcarea la bordul masinilor AUTOVIP fara a avea o rezervare sau un bilet valabil se va percepe o taxa suplimentara de 10 lei.
  • Copiii intre 0-6 ani platesc 50% din valoarea integrala a biletului.
  • Copiii peste 6 ani platesc bilet integral.

Bagaje

    • Pasagerii pot transporta o anumită cantitate de bagaje, iar aceasta poate varia în funcție de tipul de bilet achiziționat.
    • Un bagaj cu dimensiuni reduse, cu o greutate de maxim 5 kg, poate fi transportat în autocar ca bagaj de mână. Pasagerul este responsabil pentru depozitarea și monitorizarea acestui bagaj de mână în compartimentul pentru pasageri, astfel încât să nu pună în pericol siguranța sau ordinea în timpul călătoriei, și să nu afecteze ceilalți pasageri. În general, acesta va fi plasat în compartimentul de depozitare de deasupra capului în zona pentru pasageri sau sub scaunul din față.
    • Autovip nu își asumă nicio responsabilitate pentru transportul bagajelor de mână, care rămâne în întregime în grija pasagerului.
    • Nu răspundem de bagajele si obiectele pierdute. In cazul in care un obiect / bagaj gasit la bordul masinilor Autovip este gasit si revendicat de proprietar, timpul de recuperare al acestuia este de maxim o saptamana.
    • Obiectele de valoare, precum bani, bijuterii, metale prețioas etc. sau documente importante, etc., precum și alte obiecte fragile, trebuie transportate în bagajul de mână și sunt responsabilitatea pasagerului. Autovip nu poate fi făcută responsabilă în cazul pierderii sau deteriorării acestor bunuri și obiecte de valoare, aflate în bagajul de mână al pasagerilor.
    • Autovip nu ofera nicio garantie pentru obiectele de valoare transportate in bagajul de cala.
    • Pasagerii au obligația să depună orice reclamație referitoare la pierderea / furtul sau deteriorarea bagajelor, imediat după sosire. Orice reclamație ulterioară nu va mai fi luată în considerare.
    • În costul voucherului este inclus transportul unui singur bagaj de cală care nu trebuie sa depășească 20 kg. Transportul bagajelor care depășesc cantitatea maximă admisă se taxează suplimentar și nu este garantat decât în limita spațiului disponibil din autocar.
    • Este permis transportul animalelor, cu condiția ca acestea să fie de talie mică, maxim 7 kg. Animalele trebuie să fie plasate într-o cușcă specială pentru transportul animalelor, să fie în stare să călătorească și să îndeplinească toate cerințele necesare pentru călătorie, cum ar fi vaccinarea. In momentul rezervarii, calatorului ii revine obligaia sa anunte agentul de turism referitor la transportul animalului.
    • Pasagerului ii revine responsabilitatea de a-si incarca bagajele în mijlocul de transport sau de a face acest lucru în cazul unei transbordări, sub îndrumarea șoferului. În cazuri excepționale și bine justificate, un ajutor din partea șoferului de autobuz poate fi oferit, însă acest lucru se aplică doar pasagerilor cu handicap sau cu mobilitate redusă.

Transbordare în alte vehicule

  • Serviciile de transport disponibile includ legături directe, dar în unele situații se poate cere să se facă o schimbare în alte mijloace de transport.

Condiții de siguranță

  • Pasagerii trebuie să respecte regulile de siguranță și să se supună oricăror cerințe legate de echipamentul de siguranță, cum ar fi centurile de siguranță.

Obligațiile pasagerului

    • Comportamentul agresiv, intimidator sau disruptiv nu este tolerat și poate duce la refuzul de a călători sau la eliminarea de pe mijlocul de transport.
      • Comportamentul agresiv, intimidator sau disruptiv nu este tolerat și poate duce la refuzul de a călători sau la eliminarea de pe mijlocul de transport.
      • Pasagerilor le este interzis să: deterioreze sau murdărească autocarul, consumul de băuturi alcoolice, să împiedice în orice mod conducătorul auto sau alte persoane din echipaj în îndeplinirea adecvată a atribuțiilor lor specifice, să cauzeze neplăceri sau disconfort călătorilor din autocar sau altor participanți la trafic.
      • Este interzis accesul la bordul masinilor Autovip, persoanelor aflate in stare de ebrietate.
      • Pasagerii sunt obligați să se prezinte la punctul de îmbarcare cu cel puțin 15 de minute înainte de ora plecării.
      • La opririle regulate de-a lungul traseului, pasagerii trebuie să se întoarcă la autocar în intervalul de timp anunțat înainte de oprire. În absența acestei acțiuni, autocarul va pleca din stație fără pasagerii care nu s-au prezentat, și Autovip nu va fi responsabil pentru consecințele acestui fapt.
    • La opririle regulate de-a lungul traseului, pasagerii trebuie să se întoarcă la autocar în intervalul de timp anunțat înainte de oprire. În absența acestei acțiuni, autocarul va pleca din stație fără pasagerii care nu s-au prezentat, și Autovip nu va fi responsabil pentru consecințele acestui fapt.

Anulări, modificări, întarzieri si despăgubiri

      • Puteți solicita anularea sau modificarea biletelor în conformitate cu politica noastră specifică. Este posibil să existe taxe sau penalizări asociate acestor modificări.
      • Autovip nu isi asuma reponsabilitatea pentru întârzierile în serviciile sale de transport sau pentru pierderile suferite de călători ca urmare a acestor întârzieri. Ora sosirii depinde de nivelul de trafic, congestie, timpul de verificare al autorităților competente și condițiile meteorologice.
      • Autovip nu își asumă nicio responsabilitate pentru întârzierile în serviciile de transport aerian sau pentru pierderile suferite de călători ca urmare a acestor întârzieri.
      • În cazul în care un zbor este întârziat, ceea ce duce la pierderea conexiunii de transfer, pasagerul va fi reprogramat gratuit pe următoarea cursa, în limita locurilor disponibile. Refuzul pasagerului de a lua următorul zbor nu implică responsabilitatea companiei pentru restituirea banilor sau pentru reprogramarea călătoriei.
      • Dacă voucherul de călătorie este pierdut, distrus sau furat, se recomandă pasagerului să notifice agenția emitentă și să prezinte un document de identitate la momentul îmbarcării, care să conțină datele de identificare menționate în voucher.
      • In nicio circumstanță sau scenariu menționat, nu se poate acorda pasagerului o sumă mai mare decât 100% din valoarea voucherului de călătorie.
      • Prețul voucherului este stabilit conform tarifelor în vigoare în ziua emiterii.
      • Pasagerul are responsabilitatea de a verifica corectitudinea datelor sale de identificare, precum și detaliile orarului și datei călătoriei în voucher.
      • Autovip nu se face vinovată de datele introduse eronat în cazul emiterii de vouchere de călătorie.

Drepturi si răspunderea operatorului

    • Operatorul de transport își rezervă dreptul de a face modificări în programul de călătorie, de a anula călătoriile sau de a lua alte măsuri în caz de necesitate sau circumstanțe excepționale.

Reclamații si asistență

    • Dacă întâmpinați probleme sau aveți nevoie de asistență, vă rugăm să contactați personalul sau serviciul nostru de relații cu clienții .

Confidențialitate

    • Informațiile personale furnizate pentru achiziționarea biletelor și călătorie vor fi tratate în conformitate cu politica noastră de confidențialitate.

Legislație si jurisdicție

    • Orice litigiu legat de transport va fi supus legilor și jurisdicției corespunzătoare.

Vă rugăm să citiți și să înțelegeți aceste reguli și condiții înainte de a utiliza serviciul de transport. Prin achiziționarea unui bilet și călătorie, sunteți de acord cu aceste condiții.

Prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal

Daca sunteți vizitator al site-ului www.autoviptransfer.ro, SC Publishing Media Design SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal, pe care ni le furnizați în mod direct în contextul folosirii site-ului nostru, cum ar fi: nume, telefon, adresă e-mail, date referitoare la modul în care folosiți site-ul nostru (preferințe de utilizare, produse salvate ca favorite), precum și orice alte categorii de date pe care ni le furnizați în mod direct în contextul plasării unei cereri de rezervare transport sau închiriere auto prin intermediul site-ului nostru sau în orice alt mod care rezultă din folosirea site-ului nostru.

Vă rugăm să consultați secțiunea Politică de confidențialitate pentru a afla toate informațiile cu privire la politica noastră de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Prin lansarea cererii de rezervare pe site-ul www.autoviptransfer.ro, cumpărătorul își dă acordul cu forma de comunicare (e-mail sau telefonic) prin care SC Publishing Media Design SRL își va derula operațiunile comerciale cu privire la comanda lansată.

După lansarea comenzii de rezervare, cumpărătorul va primi o notificare din partea SC Publishing Media Design SRL. Aceasta are doar rol informativ și va fi trimisă prin telefon sau e-mail.

SC Publishing Media Design SRL își rezervă dreptul, din motive întemeiate și justificate, de a opera modificări în natura serviciilor înregistrate în comandă, cu anunțarea în prealabil a cumpărătorului prin telefon sau e-mail, respectiv cu returnarea sumei achitate, când este cazul.

Informații despre plată

Pe site-ul www.autoviptransfer.ro se poate plati online, se poate plati la livrarea serviciului, respectiv la urcarea în mașină, la sediul SC Publishing Media Design SRL, sau prin intermediul agențiilor de turism partenere.

Cum plătesc

Serviciile noastre pot fi achiziționate online, prin plata cu cardul. Procesul este securizat și se realizează prin intermediul procesatorului de plăți Netopia Mobilpay, fiind similar cu orice plată din site-urile de comerț electronic.

Livrarea serviciilor

Termene de livrare:

Din cauza numărului foarte mare de rezervări în perioada sărbătorilor, vă rugăm să aveți în vedere efectuarea în timp util, cu cel puțin două săptămâni înainte de plecare, a rezervărilor pentru cursele de transfer aeroport. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Confidențialitate

SC Publishing Media Design SRL va asigura confidențialitatea informațiilor pe care dumneavoastră le furnizați, indiferent de natura acestora. Dezvăluirea acestor informații se poate face doar conform mențiunilor din acest document, Politica de Prelucrare a Datelor, Politica de confidențialitate, și doar în temeiul legislației în vigoare.

Clientul nu va face declarații publice, promovare, comunicate de presă sau alte acțiuni de dezvăluire către terți, cu privire la comanda efectuată, fără acordul SC Publishing Media Design SRL.

SC Publishing Media Design SRL  se obliga să respecte drepturile dumneavoastră conferite de Regulamentul 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).

Folosirea fișierelor de tip cookies

Vă rugăm să parcurgeți Politica de Cookies, pentru a afla detaliile despre ce tipuri de cookies folosim, în ce scop și cum vă puteți modifica preferințele.

Serviciile

Fiecare dintre serviciile propuse pe site-ul www.autoviptransfer.ro  are atribuit o denumire, descriere, detalii de tip traseu, dată, oră, tip mașină și un preț. Fotografiile de prezentare nu sunt contractuale. În cazul unor greșeli, responsabilitatea SC Publishing Media Design SRL nu va putea fi angajată.

Prețuri sau caracteristici eronate

SC Publishing Media Design SRL depune toate eforturile pentru a asigura acuratețea informațiilor referitoare la produsele prezentate pe site. Cu toate acestea, există posibilitatea ca unele prețuri sau specificații să fie eronate. În acest caz, SC Publishing Media Design  SRL are dreptul de a anula comanda cumpărătorului, cu notificarea acestuia în prealabil.

Încălcarea termenilor

În situația în care SC Publishing Media Design SRL nu își execută obligațiile sale, cumpărătorul va putea notifica vânzătorul în privința încălcării termenilor. În cazul în care cele două părți nu pot ajunge în termen rezonabil la o soluție, cumpărătorul poate anula comanda prin e-mail la adresa office@autoviptransfer.ro înainte ca serviciul să fie efectuat.

Forța majoră

Părțile nu pot fi făcute răspunzătoare pentru neîndeplinirea obligațiilor atunci când această situația apare din cauza unui eveniment de forță majoră. Evenimentul de forță este reglementat și definit conform Noului Cod Civil, art. 1351.

Copyright

Întregul conținut al site-ului www.autoviptransfer.ro  – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, programe și alte date – reprezintă proprietatea SC Publishing Media Design SRL și a furnizorilor săi și este apărat de Legea pentru Protecția Drepturilor de Autor (Legea 8/1196, actualizată 2014) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea oricăror elemente enumerate mai sus fără acordul scris al SC Publishing Media Design SRL se pedepsește conform legilor în vigoare.

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului www.autoviptransfer.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul www.autoviptransfer.ro  va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului www.autoviptransfer.ro și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt, conform legislației în vigoare.

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului – tel: 0800080999.

Pentru sugestii și reclamații ne puteți scrie la: office@autoviptransfer.ro

Call Now Button