TESTIMONIAL RENT A CAR ȘI CE SERVICII OFERIM COMPANIILOR

Cu toții știm, timpul este asset-ul cel mai prețios. De fapt, însuși timpul înseamnă bani. Dar care sunt ”dușmanii” cei mai de temut ai timpului? Ei bine, din punctul nostru de vedere aceștia sunt lipsa de organizare și absența logisticii. De aceea suntem aici, în serviciul dvs., să suplinim nevoile dvs. în acest sens.

Recent am primit un feedback pozitiv din partea Anei-Maria (alias Mămică fără panică sau @romanianmomlifestyle pe Instagram), pe care am dori să îl împărtășim cu voi, deoarece reflectă punctele cheie ale unuia dintre serviciile noastre: serviciul de rent a car (închiriere mașini). Vă redăm integral cu ghilimelele de rigoare testimonial-ul trimis nouă de către Ana-Maria:

”AutoVip, vă mulțumesc că existați! M-ați salvat. Acum câteva luni programasem niște investigații de sănătate mai amănunțite la o clinică din București, pentru jumătatea lunii septembrie. În apropierea datei de plecare, i-am reamintit soțului de plecarea mea astfel încât să se organizeze și el (avem o singură mașină și aș fi luat-o eu să plec la București). Mi-a spus că este ok, că se descurcă fără mașină o zi-două, copiii rămânând la bunici. Problema este, cu 2 seri înainte de plecarea mea, a intervenit o urgență la firmă iar soțul a fost chemat pentru a rezolva problema unui client din alt oraș, asta implicând necesitatea mașinii cu care să care și aparatura etc.

Așadar, trebuia să găsim o soluție în timp record, iar unica opțiune era aceea de a închiria o mașină. Cum aflasem de AutoVip de la o prietenă în urmă cu ceva timp, imediat am decis să sun și să cer o ofertă. Persoana de la dispecerat a fost mega-amabilă, a doua zi dimineață deja eram programată pentru vizionare în parcul auto de autoturisme, iar în nici jumătate de oră aveam hârtiile gata și în mână cheia unui Ford Fiesta parfumat și impecabil de curat. Țin să vă felicit pentru personalul bine pregătit și dispus să ajute. O să vă recomand cu drag mai departe.”

Ne bucură nespus acest gen de feedback, astfel le mulțumim tuturor celor care au apelat la serviciile noastre și își rezervă câteva minute pentru a ne lăsa o recenzie.

Pentru cei dintre dvs. care nu cunosc în totalitate paleta noastră de servicii, vă invităm să le descoperiți pe site-ul nostru sau telefonic. Oferim transfer de la și către aeroportul Otopeni (Henri Coandă) și aeroportul Iași, atât curse deschise publicului larg cât și transferuri private VIP în limuzină către orice locație aleasă de client (petrecere, restaurant, etc.). Suntem flexibili în ceea ce privește orarul curselor, astfel încât să ne încadrăm în timp pentru zboruri (de ex. la cererea unui număr mai mare de persoane, putem anticipa/posticipa orarul cu câteva minute).

De asemenea, asigurăm transport business pentru angajați de la/către locul de muncă precum și la conferințe, avenimente, team-building, ș.a.m.d. Acest serviciu de externalizare din partea firmelor către noi le ajută să economisească anual până la 30% din cheltuieli și să deconteze costurile aferente serviciilor furnizate de noi.

Nu în ultimul rând, în sezonul concediilor și al vacanțelor transportăm grupuri organizate în excursii, pelerinaje și circuite turistice, având ca punct de plecare/sosire hotelul la care aceștia sunt cazați. Clienții noștri pot alege între mai multe mijloace de transport în funcție de buget și comoditate, iar un șofer profesionist le va sta la dispoziție pe tot parcursul drumului, astfel încât acesta să fie lipsit de stres și griji.

Call Now Button